poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Trzy kolory - brązowy

Na wyzwanie Craft Artwork został stworzony kolejny tag - brązowy. Z uwagi na to, że dołączyłam do zabawy od trzeciego koloru z pięciu, nadrabiam teraz zaległości. Ale najpierw brąz:

Brąz powstał z połączenia żółtej farby akrylowej, czarnego i czerwonego tuszu do stempli. Dość ciekawy kolor z tego połączenia wyszedł. W tle przewija się motyw narożnika kwiatowego Montażowni. Pierwszy raz wykorzystałam pismo ręczne i chyba będzie to ostatni raz. Dziewczynka z Montażowni oraz tematycznie serducho ... bo dziewczyny lubią brąz :)
A teraz zaległe kolory:
najpierw czerwony



Znowu narożnik kwiatowy i dziewczynka Montażowni, ale w zdecydowanie innej odsłonie (i oprócz niebieskiego, ten tag mi się najbardziej podoba). Tag jest prosty, ale taki że nic więcej bym nie dodała.
Teraz pora na zielonego:


Ostatnio przypomniałam sobie (za sprawą wyzwania ATCiakowego Mamuty na Polki scrapują) o tym, że posiadam falowany karton. Pomimo tego, że nie zrobiłam wtedy ATC, to kartonik czekał na wykorzystanie. Trzecia odsłona dziewczynki z Montażowni. Tak jak pisałam, mi najbardziej spodobał się czerwony. Są to moje pierwsze "twory luźne", więc wybaczcie, że trochę im brakuje doskonałości ... a może tylko mi się wydaje :)
Miłego dnia!

2 komentarze:

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka