sobota, 6 sierpnia 2011

Kolejna urodzinowa

Na 60te urodziny zrobiłam prostą kartkę, bo takie zapotrzebowanie :) a ja ostatnio bardzo lubię nowe "przestrzenne" modele kwiatków (w sekrecie zdradzę, że już jeden czeka na odpowiednią okazję), ćwieki, guziole, tasiemki, koronki ... ale tutaj spokojnie.




Jak zwykle kilka słów na temat kartki: tło z napisem "Sto lat!" jest wydrukowane przy czym czcionkę wzięłam w kolorze szarym, żeby to było widać ale nie był motyw główny. Doniczkę obkleiłam koronką, do tego sizal (to zielone), nowy kwiatkowy dziurkacz ułożony w kształcie kuli. Gdzieś widziałam ten motyw, nie pamiętam gdzie, ale do takiej prostej urodzinowej kartki pasowało mi (cały czas się zastanawiam czy nie dokleić jeszcze jednego kwiatka po lewej stronie, ale załóżmy że tak miało być), kwiatek dodatkowo otrzymał oczko zrobione farbą 3D w kolorze złotym. Miałam ambitny plan zrobienia zdjęć "krok po kroku" jak robiłam tą kartkę, ale dopóki nie dorobię się dużego biurka, na którym mogłabym się ze wszystkim rozłożyć, to chyba nici z tego. Dla zainteresowanych: aby zrobić taką kulę kwiatową (albo inny kształt) wyłożony jakimiś wycinankami z dziurkacza, trzeba wyciąć koło i przyklejać kwiatki na to koło.

Miłego wieczoru:)

ps. na Scrap Pasji jest candy, gdzie można wygrać zestaw do scrapbookingu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka