piątek, 26 sierpnia 2011

Na niebiesko

Miało być inaczej, a wyszło niebiesko :) Kartka na wyzwanie Polki scrapują. Kwiatek długo czekał na to, żeby być gwiazdą na kartce, ale się doczekał. Kiedyś spodobała mi się falbanka zrobiona z papieru (podpatrzone na jakimś blogu, więc zrobiłam i ja), miała być użyta, ale koncepcja się zmieniła. Falbanka czekała, aż stała się kwiatkiem z guziczkowym oczkiem. Tło to kolejne kartki Harlequina pomalowane farbą akrylową (pędzelek się nie domył po ostatnim tagu i się zaniebieściło). W rogach narożnik kwiatowy Montażowni i nawet motylek się zmieścił. Kartka o nietypowym wymiarze: 10,5x10,5.
Każda kartka ma swoją historię, o każdej kartce myślę w wolnych chwilach, w każdej kartce przeze mnie zrobionej jestem ja.




Miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka