niedziela, 21 sierpnia 2011

Pierwszy tag

Na wyzwanie Craft Artwork zrobiłam tag, mój pierwszy tag. Miało być na niebiesko i jedynie motylek ma troszkę białości, mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone :)


Anioły czekały na ten dzień od 2008 roku :) wtedy to wycinałam niebieskie aniołki :)
Bardzo spodobał mi się pomysł ananthu, żeby tuszować farbą akrylową. Palce upaprane (chociaż mam rękawiczki, tylko nie nakładam bo szybko chcę zobaczyć efekt), a to co wychodzi jest super. Ja połączyłam białą farbę akrylową z tuszem niebieskim (takim zwykłym z papierniczego). Użyłam stempla z Montażowni (kompas), są nity i ćwiek, jest kwiatek własnej konstrukcji z dziurkacza ozdobnego (potuszowany farbą akrylową), jest piórko z łososiowego przemienione na niebieski, jest przeszycie ręczne, jest też tasiemka srebrna, która stała się niebieską, jest brokat niebieski i na górze najprawdziwsza niebieska tasiemka :))
Miałam przy tym świetną zabawę! Dziękuję dziewczyny za to wyzwanie :)
Miłego dnia!

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka