środa, 24 sierpnia 2011

Choinki - odsłona trzecia

Czas pędzi jak szalony i zaraz będą święta Bożego Narodzenia. Ja będę wtedy miała już wszystkie kartki przygotowane :) znowu znalazłam dwa wyzwania, na które mogę zgłosić moją karteczkę:
W UHKowie należało wykorzystać ulubiony papier. W moim przypadku jest to papier wizytówkowy i Heyda (kropki i paski, które uwielbiam). Może kiedyś zauroczy mnie jakiś inny (w moich łapkach niewiele papierów scrapowych było), na dzień dzisiejszy z tym pracuję i te papiery lubię. Ostatnio lubię mapkowe wyzwania wykorzystywać do kartek świątecznych, są na pewno inne niż te które sama bym stworzyła.



W tej kartce wykorzystałam papier Heyda, papier do pakowania prezentów, sznurek, guzik, koronkę, tasiemkę a ten papier w gwiazdki to ... coś na czym wisiał zestaw do pakowania prezentów. Nic nie może się zmarnować :)
Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Fajna karteczka :)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację- czas leci tak szybko, że nie zdążymy pstryknąć, a będą święta.. może i ja zabiorę się za karteczki świąteczne...? ;)
    Twoje są cudne, bardzo pomysłowe.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka