czwartek, 16 czerwca 2011

Pierwsza dziecięca kartka

Dla rocznego maluszka na urodziny przygotowałam kartkę z żyrafą. Wykorzystałam ten sam papier, co w kartce na Dzień Ojca, bo to dla chłopczyka. Wyzwaniem dla mnie było stworzenie kartki sztalugowej, robiłam zawsze kartki formatu C6. A teraz nie dość, że format niestandardowy, to jeszcze stojąca kartka. Jednym słowem - zaszalałam. Giraffe jest przeuroczy, mam jeszcze w zanadrzu biedronkę i słonika również cudnej urody (nie wiem tylko kiedy wykorzystam) :) A teraz troszkę szczegółów na temat tej karteczki:
żyrafa pochodzi z ... rampersa mojej córki (odrysowałam na papierze do pieczenia), ale charakterek nadałam jemu ja (bo to jest  żyraf) :)
oczka ma z koralików, a ogonek z ozdobnego metalizowanego sznurka.
Uwielbiam połączenie niebieskiego z brązem, może kartka przez to jest poważna ... sama nie wiem.
Oceńcie sami.:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka