środa, 29 czerwca 2011

Czekoladownik

Bardzo spodobał mi się pomysł opakowania czekolady, wow. Wiem już komu i kiedy dam. Bardzo fajny tutek znalazłam na tej stronie, za co jestem wdzięczna. Ostatnio sama robiłam koperty na kartki kwadratowe. Wymierzenie i odpowiednie przycięcie jest bardzo ważne, a jeszcze jak ktoś powie, jak i gdzie trzeba przyciąć to już połowa sukcesu. Czekolada została zakupiona i mój czekoladowy podarunek, który otrzyma kobitka wygląda tak:



Ponownie wykorzystałam stempel z Montażowni (mam kilka jeszcze i nie omieszkam się nimi pochwalić), papier Heyda, kwiat ręcznie robiony. Ot, mój pierwszy czekoladownik :)

1 komentarz:

  1. http://rubberstampspl.blogspot.com/2011/07/czekoladnik-od-madziarki.html

    Dziękujemy i pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka