wtorek, 14 czerwca 2011

koperty kwadratowe


Cały czas jestem w temacie chrzcielnym, na szczęście powoli zbliża się godzina "W" i nikomu już nie będę marudziła o kartkach na chrzest mojej córki. Rzadko trafiam do sklepów, a jak już trafiam to nie mają tego, czego ja chcę (może do niewłaściwych sklepów trafiam). W każdym razie poszukiwałam kwadratowych kopert i ... nie znalazłam. Wiem, wiem, można zamówić przez internet, są w papierniczym itd. Stwierdziłam, że to przecież nic trudnego zrobić kopertę. Zatem zakupiłam blok formatu A3 (nawet był w sklepie papierniczym) i przystąpiłam do mierzenia i klejenia. Tak wygląda moja koperta, niby zwykła, ale niezwykła.

Charakter i urok jej chyba polega na zdobieniu miejsca, gdzie się kopertę zakleja. Koszt wykonania: 3,90zł za blok 20kartkowy, trochę kleju Magic i ... pół godziny pracy, aby wykonać 6 kopert. A efekt i zadowolenie ... bezcenne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka