niedziela, 11 września 2011

Puzzle

Niestety nie mogłam dokończyć mojej kartki na wyzwanie Polki scrapują, a miałam wszystko przygotowane, tylko nakleić ... Czasami takie figle los nam płata, że po otrząśnięciu się z takiego ciosu-figla myślimy, że dobrze że to wszystko się wydarzyło teraz, bo mogło być gorzej. Brakowało mi tego kartkowania, ale nie próżnowałam tak całkowicie. Sporo kwiatków naplotłam takich jak na tej kartce:




Kartkę mogę jeszcze zgłosić na wyzwanie w Cardabilities
Tło tej kartki wykonałam sama, miał być kolor zielony (połączenie niebieskiego tuszu do stempli i żółtej farby akrylowej), a wyszedł taki śliwkowy ... ale podoba mi się :) następnie powycinałam puzzle (najpierw narysowałam sobie szablon), a na koniec kilka dodatków dałam między innymi wspomniane kwiatki.
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka