piątek, 8 kwietnia 2011

Mój pierwszy wpis

Od dawna zamierzałam publikować moje kartki ... no i w końcu przyszedł czas na to :)
Skrzynia pełna skarbów (do której powoli się przestaję ze wszystkim mieścić) wygląda tak:
Przed świętami, imieninami, urodzinami itp. zaczyna się wypakowywanie tego wszystkiego i tak to leżakuje na wierzchu przynajmniej 2 tygodnie w oczekiwaniu na pomysły ;))

Nie jestem typowym scrapbookingowcem, chociaż mam sporo sprzętu scrapowego i marzy mi się maszynka do embossingu i wycinania Sizzix. Z resztą nie tworzę typowych form scrapowych.
Jestem tworzycielem kartek na różne okazje. Odpinam się od wszystkiego właśnie dzięki ślęczeniu nad kawałkiem pustego papieru i układaniu kompozycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Twoja wyszukiwarka